České zakázky: 859.473 zakázek z celé České Republiky! Z toho 3.594 za poslední týden!

Zadává Michal R.
Poptávám správu bytového domu:
Popis: zajištění správcovských služeb a vedení účetnictví
Lokalita: bytový dům U Sladovny, Praha 5 Lochkov
Služby technicko-správní:
- jednání s příslušnými dodavateli a případné uzavírání smluv, včetně evidence a vykazování, v oblastech voda a kanalizace, plyn, teplo, elektřina (monopolní dodavatelé médií)
- navrhování zhotovitelů a po schválení jejich činnosti na úseku havarijní služba, provozní opravy, provoz výtahu včetně revizí a kontrol, zákonem předepsané revize ostatních vyhrazených technických zařízení, prohlídky a kontroly na úseku požární bezpečnosti stavby a obecné provozní bezpečnosti stavby a nemovitostí uvedených v čl. I.
- příjem a evidence návrhů na opravy v domě, včetně připomínek k vlastní činnosti;
- přehled vlatníků, resp. uživatelů jednotlivých bytů a osob, které v těchto bytech bydlí,
- přehled vlastníků, resp. uživatelů jednotlivých nebytových prostorů a účelu jejich využití
- udržování kontaktů s vlastníky, eventuálně uživateli bytů a nebytových prostor, za účelem bezkonfliktního toku informací
- vedení korespondence, administrativní a technické dokumentace, včetně archivace
Služby ekonomické a účetní:
- vedení účetnictví v předepsaných intervalech v plném rozsahu podle zákona o účetnictví č. 563/1991 Sb., ve znění všech dodatků, celkem, až do výsledných povinných sestav - výkaz zisků a ztrát, rozvaha, včetně přílohy o celkovém hospodaření v rozsahu vyžadovaném finančním úřadem, zpracování roční účetní uzávěrky (účetní a daňový hospodářský výsledek pro zpracování daňového přiznání, vypsání daňového přiznání), které mandantovi vyhotoví do konce června roku následujícího po účetním období
- vedení přehledné evidence příjmů a výdajů spojených se spravovaným majetkem vlastníka, správce umožní vlastníkovi kdykoliv na požádání nahlížet do účetních knih a spisů, výsledků vymáhaní neplaceného nájemného, záloh a úhrad za služby a o event. čerpání dotací na opravy a údržbu
- vyúčtování záloh na služby, záloh na opravy (tzv. fond oprav), záloh na provoz,
- evidenci a ochranu spravovaného majetku,
- vedení účetní evidence hmotného majetku
- zpracování faktur mandantem vydaných, přijatých, pokladních a bankovních dokladů, kontrola správnosti a náležitostí dokladů
- návrh výše záloh pro sestavení předpisů plateb v evidenčních listech (stanovení jejich výše pro další období) a zpracování jejich ročního zúčtování celkem a jednotlivé vlastníky jednotek zvlášť - odděleně služby a prostředky fondů;
- změny předpisů plateb, zpravidla v první polovině roku v rámci inflačního růstu, nebo kdykoliv při řádně nahlášené změně majitelů jednotek, nebo při výrazné změně vstupních nákladů během roku;
- měsíční nahlašování neplatičů nájemného a záloh na služby určenému zástupci ;
- péče o administrativní a technickou dokumentaci a příprava dokladů pro archivaci;
- příprava podkladů pro případné právní spory.
Termín: realizace 1.1.2015
Cena: orientační cena 200 Kč/BJ, celkem 15.200/měsíc
Platnost poptávky: 6 měsíců.
Profil poptávajícího: firma z okresu Praha - hl. město.
Děkuji za nabídky.
Čas. před rokem 498 Like.